Start 2009

Ett nytt år, nya hopp, nya utmaningar, nya förväntningar...

Den första dagen på det nya året har snart nått sitt slut, ett par timmar kvar.
Inför det nya året blickar nya utmaningar både på personliga stadiet, som i skolan som på läktaren.
Min första termin på IMD når sitt slut, nummer två börjar, programmering. Ska bli skoj,
Djurgården daltar på jumbo, de kan bli kval, de kan bli slutspel, de kan bli ingemansland... intrignerna hårdnar. De kommer bli hockey fyllda månader, Djurgården ska inte kvala, för ingen Djurgårdare kvalar, aldrig någonsin!

Vad som beträffar den personliga mässiga planet har jag inga krav ellr förväntningar på, det går hand i hand med allt annat, det finns så mycket utveckling att hämta där. Men facit i handen har 2008 varit ett riktigt bra år, även om jag har hatat slutet, fick mitt hjärta krossat för första gången...men försöker se det positivt. Alltid en erfarenhet, och sådant är positivt.

De ända mål jag har med 2009 är att det ska bli bättre än 2008.
Mina önskningar är att hitta ett sommarjobb som kompletterar min utbildning.
Samt att flytta :)

Gott Nytt År på er allesammans :)

Kommentarer
Postat av: Frisco

Gott Nytt År!

2009-01-02 @ 11:08:35
Postat av: Frisco

Gott Nytt År!

2009-01-02 @ 11:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0