the difzi blogg

Ett nytt försök, en ny födelse men inte en ny blogg..

Hmm, bloggen har varit död länge nu. Inte ens har jag kodat om den som tanken var. Men de kommer de kommer ;)
Ska bara få tiden för det :)

Snart stundar julen, skolan flytter på med massa med lek i flash så här innan jul.
Djurgården har rest sig i från jumbo plats. Men än dock i kvalserieträsket :S Hoppas på att grabbarna reser sig snart. Men hoppet har knappast lämnat mig. En Djurgårdre kvalar aldrig!

Ska försöka komma iväg på mer matcher samt rätt träning. Tanken var att jag här om dagen skulle gå och se en träning, men av någon konstig anledning fick jag bevittna AIK träna, mår än illa av tanken ;P
Nytt försök: 10 dec, då måtte de fan med vara rätt lag på isen! :)

Kommentarer
Postat av: Micka

ja,jag har fortfarande sviter efter den där träningen...mår illa, klåda och svimfärdig:O

2008-12-07 @ 16:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0