Djurgården hockey - en träning

Äntligen hamnade vi på rätt träning...

Efter förra veckans missöde, då vi (dvs. jag och min barndomsvän Persson) hamnade på fel träning, hamnade vi nu på rätt. Spelarna hade en aning roligt och skrattade åt oss, men den bjuder jag på :)

Träningen såg för övrigt bra ut, hoppas bara att det är tillräckligt med att vinna mot Luleå ikväll. Luleå är väldigt formstarka just nu, men samtidigt är det dags för de att börja förlora? Vi kommer till matchen med en vinst i bagaget, den mot FBK, självförtroendet stärkt borde vi knippa detta. Grabbarna verkade postivita igår, hoppas att de håller humöret uppe och vinner ikväll.

Efter träningen igår bestämde jag min för att gå på kvällen match, trallade iväg till Djurgårds shopen och köpte mig en biljett. Kunde inte komma på varför jag kom fram till förrut att jag inte hade möjligheten att gå på någon match detta år. Det är bara att gå lite tidigare ifrån skolan så ska det gå ihop.. trodde jag. Kom på mig då jag kom hem, min far har sin bokrelse ikväll kl 19.00 vilket gör att jag missar matchen :(

Så går det då man inte tänker ;)

Kommentarer
Postat av: Micka

Ja, Danielsson hade då roligt åt det....vem vet han kanske driver om det flera ggr?;)

2008-12-11 @ 11:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0